10 000 Kč do ZŠ v Panenských Břežanech

04.06.2012 22:49

V pondělí jsem s potěšením zavítala do ZŠ a MŠ v Panenských Břežanech a ředitelce školy Janě Zábojníkové jsem předala symbolický šek na 10 000 Kč. Finance škola využije na výuku několika postižených dětí, integrovaných mezi zdravé školáky. Obdivně jsem užasla, když jsem zjistila, že školu navštěvuje dokonce i holčička s Downovým syndromem. Paní ředitelka mne provedla po třídách, ukázala mi například školního králíka Šmudlíka. V družině nás pak s dětmi vyfotil starosta Panenských Břežan Libor Holík, který se návštěvy také účastnil. 
Byla to další příjemná cesta za charitou ve středních Čechách.

Mezi školáky v Panenských Břežanech, zcela vlevo ředitelka ZŠ a MŠ Jana Zábojníková (4. června 2012)

 

10 000 Kč pomůže škole v Panenských Břežanech při integraci postižených dětí, šek přebírá ředitelka ZŠ a MŠ Jana Zábojníková (4. června 2012)

 

 

 

Kontakt

Středočeská KLEKÁNICE Kaštanová 721
Milovice
28923
www.klekanice.eu
+420. 608 979 109 j.dolezal@veciverejne.cz