Na muzice v Kutné Hoře

12.04.2012 08:08

Včera odpoledne jsem dorazila na tancovačku v Kutné Hoře. Pro seniory z regionu ji - v rámci pravidelných měsíčních akcí zvaných Kavárnička - pořádalo kutnohorské Centrum pro zdravotně postižené. "Na poradenství Centra pro zdravotně postižené ke mně chodili i senioři, kteří ani tak nepotřebovali radu, jako spíš si jen obyčejně popovídat. Já jsem jim ale tolik času věnovat nemohla. A tak vznikla idea jejich společného setkávání, které se nejméně jednou měsíčně koná už deset let," popsala šéfka Centra pro zdravotně postižené Milada Vondrysová.
Bohužel však město Kutná Hora nenašlo ve svém rozpočtu prostředky na tyto akce (přestože roční rozpočet činí jen šedesát tisíc korun). Jsem proto velmi ráda, že jsem mohla přispět ze svých poslaneckých náhrad dalšími dvaceti tisíci korun právě na zábavu seniorů. A jak se bavili! Tancovali, že jsem jim sama záviděla taneční figury, a na setkání v Kutné Hoře přijížděli i dvě desítky kilometrů (např. ze Zbraslavic). Pravidelně se z Domova pro seniory dostavuje třeba i manželský pár - on kardiak, paní o francouzských holích... Bylo to moc fajn setkání.
Ráda jsem proto přijala pozvánku na jednu z dalších akcí, a to na červnové opékání vuřtů.

Dvaceti tisíci korun jsem přispěla Centru pro zdravotně postižené na pravidelné akce pro seniory, šek převzala Milada Vondrysová, 11. dubna 2012

 

Se stovkou seniorů, kteří si přijeli zatancovat v rámci akce Kavárnička do Kutné Hory, jsem se nejprve přivítala hromadně od mikrofonu... (11. dubna 2012)

 

...a pak jsem si s těmi, kdo zrovna netančili, povídala jednotlivě mezi stoly (11. dubna 2012)

 

 

 

Kontakt

Středočeská KLEKÁNICE Kaštanová 721
Milovice
28923
www.klekanice.eu
+420. 608 979 109 j.dolezal@veciverejne.cz